top of page

11 megdöbbentő digitális kijelző statisztika

Sokan úgy gondolnak a marketingre, köztük a digitális kijelzőkre, mint egy költség - pedig valójában egy befektetés. Egy olyan befektetés, ami számos cégnek hozott már elképesztő megtérülést.

A digitális technológia gyors ütemben fejlődik, és aki lemarad, az elveszítheti versenyképességét. A következőkben 11 olyan érdekes statisztikát mutatunk be, amely bizonyítja, hogy a digitális kijelzők bizony működnek!




1. Az éttermekben a nem tervezett vásárlások száma 80%-ra ugrik a digitális kijelzőn látott ételek, menük, akciók bemutatásával!

2. 5-ből 4 márka 33%-os forgalomnövekedést észlelt a digitális feliratok bevezetése után közvetlenül!
3. A Topshop 75%-os növekedést tapasztalt az online eladásokban, miután az üzletei közelében több digitális óriásplakáton marketingkampányt indított.

4. A digitális feliratok piaca 2028-ig 7,5%-os éves növekedési ütemmel fog növekedni. A piacelemzés szerint eléri a 38,23 milliárd USA-dollárt.

5. A digitális táblák segítenek a munkahelyeken a munkavállalók elismerésében. Azok az alkalmazottak, akik úgy érzik, hogy megbecsülik őket, 60%-kal hűségesebbek a munkahelyükhöz.

6. A bankfiókban való sorbanállás közben az ügyfelek hajlamosak nyugtalannak érezni magukat, és a várakozási időt sokkal hosszabbnak érzékelik, mint amilyen valójában. A bankok 60%-a digitális táblákkal orvosolja ezt a problémát. Folyamatosan megjelenítenek érdekes tartalmakat, amelyek 75%-a banki aktualitások, 25%-a pedig egyéb hírek. Ezekkel a sorok közelében lévő képernyőkkel lekötik az ügyfeleket.

7. Az omnichannel élménybe beruházó vállalatok aránya az elmúlt évek 20%-áról több mint 80%-ra nőtt. A digitális kijelzők pedig az omnichanel-marketing részeként támogatják a sikerhez vezető utat.

8. A vásárlók 90%-a a kijelzőkön lejátszott videókat hasznosnak találja a vásárlási döntés meghozatalában.

9. Az amerikai vásárlók 76%-a hajlamos először belépni egy üzletbe pusztán azért, mert annak digitális kijelzőn játszott tartalma tetszik neki.

10. A fogyasztók 55%-a szívesebben szállna meg olyan szállodában, amely digitális kioszkon keresztül önálló bejelentkezést kínál.

11. Azoknak a fogyasztóknak a 87%-a, akik látták a digitális képernyőkön a termékinformációkat tartalmazó közösségi média posztokat, konkrét lépéseket tett, például bekövette a márkát, meglátogatta annak kiskereskedelmi üzletét, vagy vásárolt.





0 hozzászólás
bottom of page