9 ok, amiért az üzletek digitális kijelzőket használnak
- Sára Anna Bálint
- 2023. jan. 12.
- 1 perc olvasás
Lehetetlen végigsétálni a plázában, vagy egy üzletekkel teli utcán anélkül, hogy ne fussunk bele videós reklámokba, amelyekkel kültéren, a kirakatokban, vagy akár bent az üzletben találkozunk. A figyelemfelkeltő képességük vitathatatlan, de nem ez az egyetlen, amiért az üzletek befektetnek kijelzőkbe. És hogy miben tudnak segíteni még az üzleteknek?

1. A digitális kijelzők segítenek a termékek népszerűsítésében, így növelve az értékesítést.
2. A kijelzőkön a videós tartalmak által a speciális terméktulajdonságokat, promóciókat, újdonságokat is kiemelhetjük.
3. A tartalom könnyedén változtatható, így akár az aktuális igényekre is gyorsan reagálhatunk.
4. Időzíthető a tartalom, így az adott időszakban, napokon, vagy napszakban különböző termékeket mutathatunk be – akár annak függvényében is, hogy hogyan változik a célközönségünk. Míg reggel a munkába sietők láthatják a reklámokat, addig napközben a turistáknak hirdethetünk.
5. Választható nyelv; egy érintőkijelzős képernyőn kiválasztható az információ nyelve, így forgalmas turisztikai helyeken segíthetjük a külföldi vásárlóinkat a választásban.
6. Az interaktív kijelzők alkalmasak feliratkozók gyűjtésére, így az üzlet kapcsolatban maradhat a korábban már betért vásárlóival.
7. Központilag változtatható a tartalom, nem szükséges az üzletláncoknak egyesével lecserélniük a plakátjaikat – ez különösen jó lehet, ha elírás van, esetleg nemtetszést vált ki egy hirdetés, vagy nem hozza az eredményeket.
8. A tartalom tesztelhetővé válik; akár a klasszikus A/B teszteket az üzletben megjelenő reklámokon is elvégezhetjük, hogy a lehető leghatékonyabban hirdethessünk.
9. Nem csupán figyelemfelkeltőek, hanem emlékezetesek is. A képes tartalmak visszahívási aránya sokkal jobb, de még a képeknél is jobb a videós tartalmaké.




Hozzászólások