top of page

9 ok, amiért az üzletek digitális kijelzőket használnak

  • Szerző képe: Sára Anna Bálint
    Sára Anna Bálint
  • 2023. jan. 12.
  • 1 perc olvasás

Lehetetlen végigsétálni a plázában, vagy egy üzletekkel teli utcán anélkül, hogy ne fussunk bele videós reklámokba, amelyekkel kültéren, a kirakatokban, vagy akár bent az üzletben találkozunk. A figyelemfelkeltő képességük vitathatatlan, de nem ez az egyetlen, amiért az üzletek befektetnek kijelzőkbe. És hogy miben tudnak segíteni még az üzleteknek?


ree

1. A digitális kijelzők segítenek a termékek népszerűsítésében, így növelve az értékesítést.


2. A kijelzőkön a videós tartalmak által a speciális terméktulajdonságokat, promóciókat, újdonságokat is kiemelhetjük.


3. A tartalom könnyedén változtatható, így akár az aktuális igényekre is gyorsan reagálhatunk.


4. Időzíthető a tartalom, így az adott időszakban, napokon, vagy napszakban különböző termékeket mutathatunk be – akár annak függvényében is, hogy hogyan változik a célközönségünk. Míg reggel a munkába sietők láthatják a reklámokat, addig napközben a turistáknak hirdethetünk.


5. Választható nyelv; egy érintőkijelzős képernyőn kiválasztható az információ nyelve, így forgalmas turisztikai helyeken segíthetjük a külföldi vásárlóinkat a választásban.


6. Az interaktív kijelzők alkalmasak feliratkozók gyűjtésére, így az üzlet kapcsolatban maradhat a korábban már betért vásárlóival.


7. Központilag változtatható a tartalom, nem szükséges az üzletláncoknak egyesével lecserélniük a plakátjaikat – ez különösen jó lehet, ha elírás van, esetleg nemtetszést vált ki egy hirdetés, vagy nem hozza az eredményeket.


8. A tartalom tesztelhetővé válik; akár a klasszikus A/B teszteket az üzletben megjelenő reklámokon is elvégezhetjük, hogy a lehető leghatékonyabban hirdethessünk.


9. Nem csupán figyelemfelkeltőek, hanem emlékezetesek is. A képes tartalmak visszahívási aránya sokkal jobb, de még a képeknél is jobb a videós tartalmaké.

 
 
 

Hozzászólások


bottom of page